onsdag 1. april 2020

Forvokst sitronplante og litt oppdatering


Sitronplanten vokser og vokser 💓 Dette er resultatet av en sitronstein jeg la til spiring 16. mars i fjor. Denne planten ble høyest og er den eneste som har torner.


Nærmest vokser blåkorg. Blodbegerne som begynner å slynge seg ut over ..


.. har jeg begynt å plante i ampler, 3 i hver. 


Petuniaplantene har blitt store og fine. Gleder meg til de blomstrer 😊


Har nettopp priklet om lilla prydtobakk i plantejord. De kommer til å vokse fort fremover.


Har nettopp kjøpt noen deler av dette Serviset fra Greengate, Alice pale Green, hos 
Myrullpiken Landhandleri. 💓Hun legger ut mange fine bilder på Insta. Fint å støtte lokale forhandlere i disse corona tider. 

Ønsker deg en fin dag! :)
post signature

1 kommentar:

  1. Så gøy med egenprodusert sitronplante, det hadde vært gøy å prøve en gang. Jeg fikk endelig skaffet meg en ferskenplante i fjor, og nå ser det ut som det er rett før den blomstrer. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett