søndag 21. april 2019

Tid for opprydding


I går var det en strålende solskinnsdag med sommertemperatur .. 


.. og det samme i dag 😊 Koselig med lunsj ute. 
Godt med havregrynsgrøt med eplebiter og kanel. Jeg har fått ordnet en del her og der nå, men det er mye igjen. Det blir en del pauser mellom slagene. 

Herlig med lyden av rennende vann


Den lille giftige tysbast busken blomstrer for fullt.


Russeblåstjerne med sin nydelige farge.
  

En liten tue med gullstjerne pynter opp i plenen.


Tre ramsløk jeg fikk for et par år siden har begynt å bli mange 😊


Dotten er aldri langt unna.


Kannaen jeg sådde i fjor, overvintret i kjelleren. 
Nå står den i badevinduet og vokser fint.

Fortsatt god påske! :)
post signature

1 kommentar:

  1. Hei Elisabeth.
    Noen ganger trengs det litt opprydding.
    Du har hvit tysbast. Min er rosa. Giftige, men flotte.
    20 grader her i dag.
    Trodde ikke jeg skulle si det, men nå trenger vi regn. Er veldig tørt.
    Fortsatt god påske.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett