torsdag 25. april 2019

Flere vårgleder


Spinaten som står i uoppvarmet drivhus begynner å ligne mer på spinat.


Flekklungeurten er så fin med sine mange nyanser på blomstene.


Den første blomsten på vårkjærminne så jeg i dag. 
Det er litt duskregn nå og temperaturen er ca 12 grader, så jeg tok bare en rask runde rundt huset.


Nå er den andre vekstbenken også temmelig full, og enda har jeg en del planter som venter på
å bli priklet ... Skulle hatt et kjempedigert oppvarmet drivhus! 


Blodbeger har fått mer fart på seg 😊



Koriander, se innlegg 17. april.


Petuniaene begynner å bli lubne og fine. 💓


Alle gode ting er tre .. narcissene som vokser ved drivhusveggen, er bittesmå, ca 7-8 cm høye.

Lag deg en fin dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Herlig vårstemning både inne og ute hos deg. Det spretter opp mer og mer for hver dag som går. Bare å nyte.

    Jannicke

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth.
    Jeg skjønner ikke hvordan du får plass til alle frøene dine. Flink er du.
    Jeg har også fått blomster på vårkjæreminne. Det er flere år siden sist.
    Det er en skjønn tid vi har nå. Nyt den.
    Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett