lørdag 7. april 2018

Ryddet drivhus og overfylte vekstbenker


Det var godt å få ryddet litt i drivhuset! Nå går det i hvert fall an å gå inn her. Skal vente litt med å vaske. Ingen vits i å gjøre alt på èn gang. :) De to trestolene skulle kastes, skal bruke de her i stedet for plaststoler. De tar mindre plass, og jeg synes de er ganske fine. Plantejorda får bare være i plastposer og potter til jeg får lagt den i hagen.


Det var lurt å lage en vei, ellers kunne det tatt noen uker til, før jeg hadde kommet inn.


Godt å se mer og mer av trappa også.


Det er godt det ikke er så veldig lenge til drivhuset kan tas i bruk!! 
Gi meg styrke, tenkte jeg, da jeg så dette bildet. Leste på styrk kartongen. 😁


Her må hyller, radiator og stolen tas i bruk. Og enda er det mange småplanter som må prikles om. Skal så mer også. Ja ja .....  Sånn har det blitt når jeg for tiden jobber redusert. Er 40% sykemeldt på grunn av betennelse og verking i føttene. Da jeg ryddet i drivhuset, satt jeg for det meste på en stol. Håper det blir bedre snart. 


Løkene jeg satte i høst, har så vidt begynt å spire i den kalde yttergangen. Synes det er synd at rosene visner så fort, så de blir gjerne stående her å pynte opp.


Jeg har laget oppskrift på hvordan sy trekk til cottage cheese begere, se her.

Lag deg en fin dag! :)
post signature

1 kommentar:

  1. Så fint det ble i drivhuset og så mange planter du har å stelle med. Nå håper jeg snøen er borte hos deg og at du etterhvert kan få kose deg ute i hagen. På vestlandet har vi det flott nå. Sol og 15 grader ute, og det er varmere enn vi ofte har om sommeren. God bedring til deg! Fint at du kan sitte å holde på med plantene. :-)

    SvarSlett