fredag 25. august 2017

Blomstring på sensommeren


Nydelig blåfarge på denne skabiosaen. Den har ganske store blomster også. 
Her er det fortsatt mye som blomstrer, da jeg har mange sommerblomster også.


Fargerik blanding av minisolsikke, heliotrop og pyntekorg.


Jeg er så glad i georginer. Så dekorative! :)


Veldig koselig med besøk av Siri. Hun foreslo å hjelpe meg med hagearbeid etter jobb. 
Veldig glad for å få hjelp med ugress og diverse et par timer. :) Og vi fikk gjort mye.


Dotten synes stemorsblomstene er søte.
  

Dotten beundrer den fine klatrerosen Grand Award, plantet for noen uker siden. 
Rosene holder seg utrolig lenge.

Jeg har fått vite hva de tre ukjente plantene jeg la ut 14. august, heter. 
Se nederst i innlegget  her.

Ha en fin dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth. Nydelig blomstring. Godt med hjelp av og til. God helg til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  2. Fantastisk å se alle blomstene dine. Så mye spennende. Det var nok både godt og kjekt å ha "luke" hjelp, og Dotten koser seg, ser jeg. :-)

    SvarSlett