torsdag 4. august 2016

Litt gult en regnværsdag


Vakre farger på denne solsikken, synes jeg. :) Jeg kjøpte frø i Cardiff i fjor sommer. I dag pøser det ned. Da er det koselig å bla i solskinnsbilder og lage innlegg. :)


Tusenstråle (telekia speciosa) er en favoritt blandt humler og sommerfugler. 
Her sitter en påfuglsommerfugl.


Petuniaen "Buttercream" er så fin med sine store blomster.


Tusenstråle er en høy og kraftig staude. Den klippes ned hver vår og den passer seg selv.
Den får verken gjødsel, vann eller stell. Liker sånne stauder!! :D


Den limegrønne prydtobakken er så fin til metalltanken jeg fant på loftet.


Ja, her ser du bare litt gult, og det er krypfredløs. 
Synes det var litt koselig å ha med kattebildet også.

Ha en fin dag! :)

2 kommentarer:

  1. Kjempe koselig aa vakre bilder paa en regnvarsdag 😊😊 saa utrolig varme deilige solfarger paa den solsikkeren din 😊 sommerfuglen paa tusenstrale bildet,koselig 😊 og koselig de Andre bildene ogsa blomstermamma😊😄 Ja, kattebildet matte med 😄

    SvarSlett
  2. Mange fine gulfarger. Jeg har hatt den litt brune solsikken tidligere, i år har jeg bare noen helt lysegule. Ha en fortsatt fin helg, hilsen Ingeborg

    SvarSlett