søndag 30. august 2015

Frodig i hagen

 

Solsikker er så fine! :) Denne blomsten er ikke så stor, men planten har mange knopper. Den står foran drivhuset på bildet under.


Erteblomster skal jeg ha hvert år. De dufter så utrolig godt. Og de er så fine som snittblomster. Jo mere du klipper, jo mer blomstrer de.


Prydtobakken "Only the lonely" er virkelig flottt, synes jeg. Den blomstret sent. 


Rosa asters og lilla prydtobakk.


Her ser du også store tagetes "Vanilla". Denne har jeg kjøpt frø til.


Lys rosa engletrompet (brugsmania) sammen med petunia, blå lobelia og fløyelsblomst.


Ha en fin dag! :)
post signature

3 kommentarer:

  1. Kjempefine blomsterbilder du deler. Jeg syns solsikken din ser riktig så stor ut, og engletrompeten er en så flott og artig plante.

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har i hagen din!! Jeg syns også solsikken ser stor ut, og prydtobakken, engletrompeten og erteblomstene var veldig flotte. Nydelig hage! Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Sånn en nydelig sensommerblomstring hos deg. Det fine været har virkelig satt fart i hagen i år. Erteblomstene har blomstret overdådig i år. Nydelig duft og bare å plukke og plukke inn i buketter. De svarer med enda flere blomster. God ny uke.
    Jannicke

    SvarSlett