mandag 29. juli 2019

Nytt fuglebad


Var en tur på Krukkegården i Drøbak, og falt for dette flotte fuglebadet i betong💓


Sikkert godt med vann for insektene også.


Fargeblandingen med ryllik jeg sådde i fjor ...


... i nydelige farger


Fint til betongtrappa ned til hagen.



Madeiras stolthet har jeg sådd for første gang i år, Venter spent på blomstene.


De rosa astilbene pynter opp drivhusveggen. Fineste astilbene jeg har hatt💓


Hagestokkrose med enkle blomster, i en fin dus rosa farge.

Lag deg en god dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Veldig kjekt med fuglebad. Jeg liker ryllik veldig godt, har prøvd i hagen en gang uten å få til, men på fjellet har jeg ville så jeg får klare meg med det. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth.
    Staselig fuglebad. Er så begeistret for betong.
    Ryllik har jeg prøvd meg på uten særlig suksess.
    Fortsatt god uke.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett