lørdag 24. mars 2018

Skobrett som undervanningsbrett


Skobrett fra Clas Ohlson er kjempefine som undervanningsbrett! :)  De måler: 37 x 75 cm og koster kr 60 pr stk. Har klippet opp et håndkle som jeg bruker i stedet for kapilærmatte. Pelargoniabildet jeg har hatt stående lenge, som jeg har lurt på om jeg skal gi bort, passet jo godt her. :)


Det er plass til 2 skobrett i lengden ..


.. har også plass til en del småbokser. Skal klippe til håndkle i disse også. Tomatplantene, du ser innerst,  begynner å få litt størrelse. Her ser du også petunia og blodbeger til høyre. Petunia er de høyeste.


Sånn ser det ut på den "gamle" vekstbenken nå. Tenkte å skrive en liste med hva som vokser her senere. Har ikke helt oversikten nå.


Da jeg skulle fotografere puta i hagen, kom Dotten luskende. :) Se mer om puta her.


Petuniaen i vinduet blomstrer snart. Spennende å følge med. I dag har jeg sydd en ny pute av en skjorte og litt av en gardin. Mer på hobbybloggen min, se her.

Lag deg en god dag! :)
post signature

1 kommentar:

  1. Så flott innlegg!
    Smart med de skobrettene og håndklær som kapilærmatte👍
    Og så langt spirene har kommet.
    Og fineste pusen vil vel være med der det skjer noe 😊
    Ønsker deg en fin kveld! 🌜
    Toril

    SvarSlett