tirsdag 21. august 2018

Ny platting og paviljong


Jeg er kjempefornøyd med den nye plattingen og paviljongen! 💗
To andre prosjekter pågår, derfor materialrotet til høyre.


De gamle øglastolene passer bra til dette bordet. 
Skal spraylakkere resten av stolene i gråsvart også.


En frisk voksduk jeg kjøpte på Lillestrøm sysenter. Var litt skeptisk til det voldsomme mønsteret til å begynne med, men nå er den bare SÅ fin. 😊 For at ikke duken skal blåse opp, har jeg en gammel kile (blei) liggende på hver side. 


Her går det i gjenbruk. Vaskekum med pelargonia, en tank som har stått på loftet, med en bilfelg på toppen og gamle møbler. 


Fikk også plass til en bålpanne her. Myggmaskinen til høyre, skal plasseres et annet sted.


Pyntekorgen har vokst utrolig!  Litt gullvann gjør susen 😁



Lag deg en god dag! :)
post signature

6 kommentarer:

  1. Superfint hos deg! Det ser veldig kjekt ut med platting. Du er en mester til gjenbruk, og gøy å se alle de smarte ideene dine. Blomsterduken syns jeg passet veldig godt, både til retrostilen din og i den blomstrende vakre hagen. :-)

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth.
    Flott ble det. En pavaljong skal vi også anskaffe oss. Jeg er også veldig tilhenger av gjenbruk. Altfor masse kasting i dagens samfunn.
    Fin dag til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  3. For en herlig uteplass og gjenbruk er toppers!:)
    Ønsker deg en fin fin dag!
    -Janne

    SvarSlett
  4. Du har mange prosjekter på gang. Praktisk med en platting. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  5. Så nydelig🤗 hvor er den paviljongen kjøpt?

    SvarSlett