torsdag 14. juni 2018

Aldri så galt ..


.. er det godt for noe. 

For en uke siden ble jeg operert for plantar fascitt hos Martine Hansens Hospital. 
Er strålende fornøyd med servicen jeg fikk. :) Da det ikke hjalp verken med trykkbølgebehandling, fotsenger eller nåling, ble det anbefalt å operere. Viser det seg at operasjonen som heter, gastrocnemius release, har god effekt, blir det andre benet operert til høsten. Må ta med ro en stund fremover. Men, ikke noe i veien for at jeg kan kose meg i hagen! 😀


Sinniaen vokser utrolig bra inne i drivhuset. Har hørt den er glad i varme. 
Blir spennende å se den blomstre snart.


Den sjarmerende ugla i tre har Tom laget, se mer om han senere i innlegget.


Blir spennende å se hva dette er. Det ligner på piggeple (datura stramonium)


Tar nok litt tid før jeg kan ta tak i dette "problemområdet", nederst i hagen. 
Den flotte obeliksen i tre, har ogsåTom laget. Han har "snekkerbua til tom" på facebook.


Fint og koselig med kvist som dekke på Retrorommet. :)


Stauden fjellflokk er så flott ..


og sommerstokkrosen (malope trifida) er så nydelig.

Lag deg en fin dag! :)
post signature

1 kommentar:

  1. Hei Elisabeth.
    Ikke moro med operasjon, men nå får du tid til å kose deg i hagen. God bedring. Flott å ha en i familien som kan snekre. Fin dag til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett