mandag 24. april 2017

.. og det snør fortsatt


Nå som det var så bart og fint. Ja ja .. snøen er vel snart borte igjen. :) Var en liten tur på hagemessa i går. Det ble bare tid til en drøy time før det stengte, på grunn av en hektisk dagvakt. Mye fint å se, skulle gjerne hatt bedre tid. Helt på slutten skulle jeg kjøpe en ranunkel. Jeg sto og så på dem, så sa selgeren at det bare var å forsyne seg. Så da tok jeg 3 stykker. 
Heldige meg! Ranunkler er så fine! :)


Det ble to gule og en hvit. Det var de fargene som var igjen.


Vakkert med perleblomster i snøen.


Et hvitt teppe på ca 10 - 15 cm våt og tung snø, føreløpig.


Petuniaene jeg satt i drivhuset for noen dager siden trives godt. Jeg bruker frostvakt der nå, slik at temperaturen ikke blir lavere enn 5 grader.


Det blir spennende å se hvordan det blir i Humleland i år.

Ha en god dag! :)
post signature

3 kommentarer:

  1. Så mye snø... Her i Fetsund er det heldigvis ikke lagt seg så mye, bare noen få cm. Men det laver fortsatt ned. Heldigvis er det spådd bedre vært til onsdag. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Ja, den snøen... den kom jammen meg her også i helgen, men heldigvis forsvant den like fort. Tror ikke det japanske kirsebærtreet mitt likte det. Satser på at våren snart kommer for fullt hos deg også. Ranunkler er så fine, og heldige deg som fikk disse. Fint med gult og hvitt. :-)

    SvarSlett
  3. Hei. Ja, den snøen. April kan være lunefull, og det har vi fått føle i år. Ranunkler er nydelige.Heldige deg. Ønsker deg en fin kveld.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett