tirsdag 11. oktober 2016

Hagens gull


En bitteliten busk med vakre høstfarger. Jeg tok en liten stikling fra en busk for noen uker siden. Jeg har hatt en glasslykt stående over den. Tror den har rotet seg nå. Det blir spennende å se om den kommer til våren. Husker ikke hva den heter. Vet du hva det er?


En blanding av vanilje tagetes, solsikke, fuksia og prydtobakk. Bilfelger er fine å plante i. 
De har dreningshull, er stødige, ruster litt etter hvert og kan stå ute hele året.


Pyntekorgen er så fin, den blomstrer også rikt enda. 
Kom til å tenke på at nå må jeg ut å samle en del frø fra den.


Den øverste er makedoniarødknapp (Thunder and Lightning) og den nederste er en malva.


Jeg måtte le da jeg så dette bildet. Visste ikke at Dotten kom med på bildet, og det ser ut som om hun har sett noe veldig godt. Tror ikke løvemunn smaker så godt. :D 
Løvemunn er så fin! Den er enkel å få til og blomstrer ustanselig, selv etter mange frostnetter. 


Her er blomsterpiken med en liten bukett fra hagen. :D
Om dere ikke har sett hobbybloggen min, kan du se den her. Jeg har blant annet laget en detaljert veiledning på hvordan sy sminkepung/toalettveske. Koselig med litt håndarbeid fremover nå.

Tusen takk for alle koselige kommentarer!! :)

Ha en fin høstdag! :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar