tirsdag 19. juli 2016

En spesiell pelargonia ..


.. jeg har fått av Karianne. Helt nydelig! :) Den har de største blomstene jeg har sett på en pelargonia. Har aldri sett blomster som "vokser" ut av blomsten heller. Vet noen hva den heter. Det er ikke dronning Ingrid eller Mårbacka, for de har jeg også.


Bladene er glatte og ganske blanke.


Her ser dere lettere hvor store blomstene er. De to første bildene ble tatt 9. juli. Og dette bildet ble tatt i dag. Blomsten til høyre er den samme som på det første bildet. Den holder seg utrolig godt.

Ha en fin dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. For et herlig rosa innlegg!!:D Nyyyyydelige og lurt med fyrstikkesken paa siste bildet fordi jeg ante ikke at de var saa store og praktfulle😄🌸🌸🌸🌸

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg vet ikke hva den heter, men den er vakker. Liker veldig godt den sarte fargen.
    God julinatt! Anne

    SvarSlett