mandag 11. januar 2016

Endelig kom snøen


Ja, når det først er kaldt og vinter, er det vakkert når snøen legger seg som et teppe over det hele.  Det har snødd siden i går morges. Det er bare 3 minusgrader, men det er spådd kaldere fra i morgen.

Jeg blar i frøkataloger inni mellom og planlegger hva jeg skal så. Noen frø kan jo sås allerede i januar. Jeg har en del frø fra i fjor, men noen nye planter må jeg ha. :) Har blant annet lyst på hvite ringblomster (de varierer fra lysegule til kremhvite), som er en nyhet.


Ha en fin dag! :)
post signature

6 kommentarer:

  1. Hei! Herlig med litt snø! Her har det også snødd, men ikke så mye som hos deg! Alt er bedre enn barfrost, det er ikke hyggelig hverken for mennesker eller planter :) Hvit ringblomst sa du! Høres fint ut! Det må være noe nytt, for det har jeg aldri hørt om! Ha en fin dag du også :)

    SvarSlett
  2. Her er det grønne marker (eller gustengrønne), men kanskje kommer det litt snø denne uka :) Jeg er i full gang med såing, og lett utålmodig etter å så mer, men må nok vente litt til tror jeg, så det ikke blir for fullt! Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  3. Det blir nok noen frø her også. Kremhvitt/Kremgult er en veldig fin farge.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlett
  4. Det blir lyst og fint med snø, og vi har fått litt her på vestlandet også, og mere kommer i morgen. Selv er jeg ikke så veldig glad i snøen. Jeg gleder meg til våren, og det blir spennende å følge med på hagebloggen din dette året også. :-)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Hei. Hvor har du kjøpt det fine drivhuset? Mvh Wenche Irene

    SvarSlett